De klant is prioriteit voor iedere vestiging!
Huybreckx vervolgt: "Elke markt heeft zijn eigen behoeften en toepassingen. We produceren borstels van enige millimeters tot borstels van enkele meters voor talrijke industriële toepassingen. Net als de borstels is ook iedere klantvraag uniek. Op basis van de vraag analyseren we het productieproces bij de klant en maken we samen een plan van aanpak om te komen tot de beste (borstel)oplossing. Tevens heeft Koti een eigen catalogus ‘de Kotilogus’ waarin we een zeer groot assortiment aan standaard borstels aanbieden of indien gewenst een klant een borstel kan samenstellen, maar ook hierbij adviseren we onze klanten graag. Nadat de borstels ontworpen zijn worden deze in huis geproduceerd van de beste materialen. Na de productie worden de borstels gecontroleerd en getest. Koti heeft een eigen testcentrum ontwikkeld waar borstels getest worden op duurzaamheid, slijtage, functionaliteit en bestendigheid. Zo is de klant verzekerd van de kwaliteit!”
"Iedereen bij Koti is zich er van bewust dat een klant niet primair vraagt om een borstel, maar om een oplossing voor zijn probleem. Onze focus ligt op het vinden van die oplossing. Op onze website schrijven we niet voor niets: onze passie is uw oplossing. Door goed te luisteren kunnen we met advies en ondersteuning op vaktechnisch gebied van meerwaarde zijn. Bovendien stellen wij hoge kwaliteitseisen aan onze borstels en pas na onze kwaliteitscontroles vertrekken alleen borstels die goedgekeurd zijn naar klanten wereldwijd. Uiteindelijk is het voornaamste doel van KOTI om met behulp van borstels meerwaarde te creëren voor onze klanten. Dankzij onze oplossingsgerichtheid, technische kennis, hoge kwaliteitseisen en jarenlange ervaring kunnen wij iedere klant verzekeren van de juiste oplossing."