Elk einde heeft een nieuw begin!
Kiest men voor RiZZ, dan kiest men voor duurzame kwaliteit
“Kiest men voor RiZZ, dan kiest men voor duurzame kwaliteit”, aldus Zuiddam. “Met de bedrijven Brush&sealing en Plastics maken we heel veel me-2-producten. In deze markt gaat het om prijs en service. Hierin blinken we uit en leveren we momenteel de maximale prestatie. Het is en blijft voorlopig beslist onze corebusiness, maar we weten ook dat verdere groei niet meer mogelijk is.”
Met de komst van de derde generatie in het bedrijf, is de eindklant centraler komen te staan. “Het internet vervaagt onze traditionele klantgroepen. Vandaag de dag bepaalt niet de retailer, maar de consument ons succes. We moeten én gaan hierop anticiperen. Niet met één product, maar met volwaardige collectie. In huis gemaakt en mogelijk zelfs door de consument op maat samengesteld. We zijn er nog niet, maar de koers is ingezet.”
Op de vraag; wat is uw belangrijkste les? antwoordt Zuiddam: “Ieder product heeft een bepaalde levenscyclus. Zit uw product in de volwassenheidsfase, wees dan niet bang voor andere gedachten en een andere aanpak. Ik ben trots op ons maakbedrijf, trots op de nieuwe generatie en zie met enthousiasme uit naar de toekomst. Naar een nieuw begin!”